13/8 -11 Fredag

Det var länge sedan som jag bloggade från datorn så jag kände att det var dags.
Det är så himla smidigt att göra det från mobilen, speciellt när jag bara skriver om maten jag ska äta eller har ätit. Jag kan tycka att det är bra med sådana bloggar ibland, i början tyckte jag att det var ointressant att veta vad andra människor har ätit, till jag stod där i köket och hade absolut ingen aning om vad jag skulle laga till middag. För visst, ibland är det verkligen aptråkigt att laga mat. MEN.. man måste!

Idag var jag, min man och vår son på 2.5 år på bio. "Cars 2". Lille J satts till i nästan två timmar och bara tittade. Lite titt som tätt sa han: "wow" eller "titta där". Man hörde ett glatt prat från honom. Det var roligt. Lilla E fick vara hemma med Marmor (Min mans mormor) som barnvakt. Hade gått jättebra det med. Härligt! J uppskattar verkligen de stunder han får med oss. Ibland är det bara med pappa och ibland bara med mamma. Kan vara så enkla saker som att bara gå och handla med en av oss. Han blir jättenöjd och säger: "Nej vovva och nej E" (namnet på vår dotter.) Så studsar han iväg glad som en lärka!

Vår lilla E sover i sin egen säng för första gången inatt. Vet inte varför jag la henne där.
Älskar att ha barnen nära mig och höra de små liven andas. Tänkte se om jag själv sover bättre om jag vet att E ligger i sin säng så att jag kan rulla runt om jag vill utan att tänka på att rulla över min lilla bebis. Lilla och lilla.. stumpan blir 4 månader den 29/8. Tiden den går fort och jag börjar känna suget efter en till. Haha.. man är bra galen, så ont som det gör. Men.. barnen är livet!

Nu är det nog dags att krypa till sängs. J brukar gå upp runt 6-7, lagom tidigt med andra ord. Vi får se vad vi hittar på imorgon. Alltid dyker det upp något. Helgerna går alldeles för fort, eller snarare går min mans ledighet alldeles för fort så det gäller att ta vara på tiden man har tillsammans.

Ha en fortsatt trevlig helg! // Eva

Kommentarer
Postat av: Emma Roodla - fotograf

hahahah kul att du gillar det,. bara roligt att bjuda på sig själv :D!

2011-08-14 @ 20:16:20
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

Stora tjejen!



Ja han har supermycket hår, än har han inte nött bort något heller :)

2011-08-25 @ 09:41:17
URL: http://evelina84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0