Tisdag!

As one of my sister does not want to learn English .. så får jag börja skriva på svenska igen. Men förstod ni mina inlägg på engelska?

Idag..
.. har jag gått upp tidigt as fuck för att lämna Joel på dagis. Tidigt = 08:00.
Blir grymt bortskämd av Jim när han jobbar natt eftersom jag nästan alltid får sovmorgon då.
.. har jag hämtat tre brev/paket på posten.
.. har jag fixat ordning knäckebröd och kolakakor.
Kolakakorna blev misslyckade och får därför stanna hemma, men knäckebröden får följa med till Småland.
.. har jag flyttat biljäveln eftersom det är städgata.
.. ska jag städa ironing här hemma eftresom det blir full apartment imorgon.
.. ska jag städa ur bilen. Massa hundhår och grindar ska bort, bort och bort.
.. ska jag och Jim åka och handla lite.
.. ska jag städa och vika iordning tvätt, samt tvätta för kommande dagar.
.. ska (tror jag) jag göra egen kola, godiskola.

Ja. Nu hör jag att Ella ropar.

Love!


Kommentarer
Postat av: Anonym

TACK (Mia) för att det är ett språk jag kan nu...Jag slutade läsa efter typ en mening innan...Tar ju en halv natt om jag ska läsa hela texten :)Kram o puss and welcome back to Sweden again ;)

2011-12-22 @ 22:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0