Lever farligt! ;-) Att prova nya maträtter...

mms_img69915 (MMS)

Lever farligt! ;-) Att prova nya maträtter eller ha i någonting utöver det vanliga är inte något jag gör. Eller snarare: har gjort. Det kan ju faktiskt vara riktigt spännande. Idag hade jag i broccoli i korvstroganoffen som jag gjorde. Kanongott! Jag har i morötter med men det brukar jag ha. Så från och med nu blir det korvstroganoff med morötter OCH broccoli. Mums! Annars idag var vi ute och badade. Lekte lite vid "båten" och tog en sväng förbi Marmor och tittade till hennes blommor. Hon kommer äntligen hem imorgon! Nu ska jag se om jag kan natta J.. Han bara babblar nu för tiden! Goodie!


Kommentarer
Postat av: mia

Din stroganof kan ju till och med jag äta då, om det e broccoli i den...;) jag gillar ju inte korv så värst..(inte den ätbara)LU

2011-09-01 @ 21:46:38
Postat av: mia

Då kan ju till och med jag äta den om det finns broccoli i den,gillar ju inte korv (den ätbara alltså)puss

2011-09-01 @ 21:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0