Apsvans.

E och jag sitter i soffan. Hon "pratar". Ibland visar hon att hon har fina och höga stämband. Eftersom J och J sover så tar jag hennes apa och sticker in en bit av svansen i henne mus. NU skrev jag fel; det skulle vara: "i hennes mun". Men eftersom det var jävligt skoj så får det stå kvar. (Lite på min systers begäran, bara för att du är så duktig Vicke..)
Ring inte socialen nu, för det var verkligen en felskrivning.
Om ni ändå tänker göra det så kom ihåg att hennes pappa finns så kontakta gärna honom först.
Han bor hos mig btw..

Annars?
Mja, maken opererade bort blindtarmen inatt. Alla är vi rätt sega och trötta. Intensiv dag/natt men nu är blindisen borta och han mår bättre, vilket är huvudsaken!

E la precis nr 2.

Goodnight!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha så jäkla kul!TYPISKT din syster att vilja ha den meningen kvar.MÅSTE vara MIA som ville!!!! Haha.



Btw så har jag ringt soc och talat om ALLT. De hämtar barnen om en timme eftersom jag sa att pappan är nyopererad och förmodligen full med droger efter sjukhusbesöket...Barnen ska bo hos mig men ni kan få träffa dem varannan helg.



Puss o kram

2011-09-22 @ 21:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0