Ett litet inlägg för min systers skull!

Vicke; Du är verkligen DUKTIG!
Heja heja med nötter. Frukt med grädde är också gott.
Try that!

.. and my other sister Mia; DU ÄR MED SÅ DUKTIG!
Heja heja med nötter på dig med.

FAN VAD BRA VI ÄR! Älskar er så mycket! Puss!

Vi är duktiga i min familj. Så att ni vet.
Idag är det måndag och jag har slutat med socker.
Minst två veckor ska jag klara. VI klara..
Min näst äldsta syster älskar choklad  - lika mycket som hon älskar sina barn.
Ungefär. Men idag slutar hon också med socker och det är grymt imponerande.
Hon är duktig! Ni ska bara veta vad hon åt till middag FÖRR, nu är det andra tider.
Kommer göra gott i längden.

L O V E !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men Eva,du fick mig nästa att gråta över det du skrev (och jag är inte blödig i vanliga fall,haha) så snällt skrivet. Visst är vi duktiga!! Klart att vi fixar detta (en av oss i alla fall...Jag tror på dig).Vet bara inte vad jag ska äta i kväll...ska snart handla....Nötterna kvävde mig nästan.

Puss o kram,vi hörs sen älskade syster <3





2011-09-13 @ 16:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0