Godkväll! (eller godnatt?) Hej mitt i natt...

Godkväll! (eller godnatt?) Hej mitt i natten! (givetvis!) Idag ringde de från ett produktionsbolag som gör en ny svensk komedi som kommer visas strax före studentfirandet 2012. De ringde klockan 12 och undrade om jag ville vara med som statist på "studentmottagningen". Absolut, svarade jag. Efter många om och men och några missuppfattningar hittar jag rätt. Det är väldigt intressant att se allt detta arbete gällande att skapa film. Coolt! Varenda själ har verkligen betydelse. Alla har en roll Tänker mycket på crewet med. De är fantastiskt duktiga! Det var (såklart) roligt att se de "riktiga" skådespelarna men även väldigt roligt att träffa så mycket nytt och trevligt folk! När jag kom hem så var det fyra själar som hade saknat mig. Make, kids och hund. Tänk vad det kan kännas bra när någon saknar en ibland. Såg hur min son J lyste när jag öppnade dörren och gick in i köket. -Mamma! Ropade han. Många pussar blev det. Alla utom hunden fick sig en puss. Imorgon ska vi handla lite kläder till lilla E som ska vara med i en reklam för SSF (Stöldskyddsföreningen) på tisdag. Oklart än om jag ska vara med. Time will tell! :-) Efter shoppingen imorgon ska vi till makens kollega för en trevlig afton. J får vara hos Marmor och E får följa med oss. Nu är det dags att sova en stund, imorgon ska maken få sova en stund extra. Goodnight!


Kommentarer
Postat av: vicke

Kul att läsa vad ni gör :). Hoppas ni får kul i kväll (trots att lillskrutten är med och kanske stör lite ;) ). Vi ses snart på röda mattan syster yster. Jag saknar er. Puss o kram!!!!!

2011-09-03 @ 09:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0