Going strong!

Idag är det onsdag och det innebär att vi går in på den tredje dagen utan socker.
Ja, i alla fall onödigt socker. Finns ju socker i nästan allt nu för tiden.
Även i frukt, tänkt på det? Det har jag, men jag äter frukt för jag tror på att det är nyttigt.
För ett par veckor sedan skrev en tidning om att någon dietist sagt att för mycket frukt är farligt. Lol. I say att det är naturligt och fan så mycket bättre än det mesta. Imorse åt jag havregrynsgröt med kanel, sura hallon och mjölk. Det mättar jättebra, men snart dags för lunch tycker jag. Gjorde en sallad igår med ärtor, kål, morötter, gurka, majs, tomat, ruccola, pasta och kyckling. Till det en tsatzikisås. Mumselimums var det. Min son J vräkte i sig såsen som var rätt stark eftersom man har vitlök i den men jag lät honom.. han njöt.

Här kan ni läsa min ena systers blogg. Den behöver ni inte bara läsa för att hon kanske bloggar hur det går när hon inte äter socker utan för att det är en allmänt rolig blogg. Rolig, allvarlig, ironisk och ärlig.

Fler bloggar jag följer hittar ni till höger en bit längre ner på den här sidan.

L O V E !



Kommentarer
Postat av: Anonym

Söt du är...och DUKTIG!!!

Te quiero.

2011-09-14 @ 22:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0