Måste bara berätta en sak som hände idag. ...

Måste bara berätta en sak som hände idag. Tvdosan försvann spårlöst imorse. Apjobbigt, bara att börja leta. Min son J går med mig och letar. Vi tittar till och med in i badrummet där de just nu renoverar och som är helt tomt. Ingen dosa. Letar igenom sovrummet, som verkligen är K A O S just nu. Ingen dosa. Letar igenom hela J:s rum. Ingen dosa. Kastade bort alla soffkuddar, ingen dosa. Struntsamma sa jag till J, den kommer fram. Letandet pågick från 9 till 18:45, iofs en lång paus på tre timmar. Men ändå. Fattar ni, den var verkligen borta! Så sätter vi igång och gör pannkakor. När de är klara sätter vi oss vid tv:n. Efter att NickJr är slut börjar det komma massa musikvideos. J tröttnade, stoppade in en bit pannkaka i munnen och gick mot BLÖJHINKEN. Han vänder sig om och ler jäkligt busigt och säger: Oj, titta här mamma. Titta tvdosan! Då hade han gömt den där i. Inte sagt ett knyst fastän jag frågat 500 gånger om var han hade lagt den. Pyttsan, han lät mig späda på min redan enorma demens. Tack min son, älskar dig oändligt mycket ändå! (Blöjhinken var tom.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0