Skryta..

.. om min dotter är vad jag ska göra nu. Kan ju skriva lite allmänt om vad som hände under dagen också. ;) Okej, så here we go. Vi kommer till inspelningsväntelokalen vid cirka 09:35 imorse. Det var endast två själar där och jag bredde ut mina saker överallt kändes det som. Men har man little kids så har man. Nu visar det ju sig att jag inte har vilken flicka som helst..
.. utan en superstar till dotter! Oh hell yeah!
Hon medverkade i två scener. Den första låg hon i en vagn och såg bara söt ut. Det är där man ser förvandligen till Hasse Aro. Från underbart söt till.. Hasse Aro. Den andra scenen hon medverkar i är hon bara i famnen hos en tjej som lägger ner henne i en röd vagn igen. Inget konstigt och inget märkvärdigt. I filmen skulle E heta "Albin". Tur att man investerade lite "killkläder". Hon charmade verkligen VARENDA människa och vi har säkert hälsat på 25 personer idag och ALLA har kommenterat E. Mest var det att hon verkade så harmonisk. Och hur i allsin dar fick hon den hårfärgen och hur kunde jag ha henne så lugn hela tiden. Gråter hon aldrig flickan? Jag log brett och svarade sanningsenligt på alla frågor. De blev verkligen så imponerade av henne. Att hon var så lugn och så fort hon log eller jollrade så hördes ett långt och utdraget "naaaaaw" av de som var inne i lokalen just då. Kanske händer 7-8 gånger bara men ändå. Gudomlig! Bedårande! Sötaste bebis ever! Jajemensann.. så flödade orden! Tror ni mig inte.. ? Fråga Hasse Aro! Haha! Till och med han kom fram och hälsade på E, mig sket han fullständigt i, men det gjorde inte så mycket. E gillade läget från första början. Hon tog allt så cool och jag vet inte hur många famnar hon har varit i idag. När vi skulle gå så sa regissören (och jag citerar) : " Ni måste vara en väldigt harmonisk familj, så lugn & fin som E är." Då blev jag happy. Så glad och tänkte att han måste mena det här. Varför lägga energi och tid på att säga något sånt till någon han inte känner. När jag började gå så kommer det återigen ur crewet och säger (citerar återigen): " Man ser på ett barn när barnet är tryggt och det syns att hon mår och har det bra hos dig." Jag kände faktiskt att jag måste vara en bra mamma. Vet inte varför jag blir lyckig när någon säger det för jag behöver ingen bekräftelse på det. Underbart när en annan människa ser det kärleken, att de ser att man verkligen älskar sitt barn så mycket att det strålar i hela Bromma?! Absolut! Absolut! Absolut!

Ja, det var nog det jag ville få ur mig.
Onödiga kommentarer undanbedes då jag varnade för skryt redan på FB!
Jag tror på varenda människa som sa det här, alla som kommenterade saker om E, varför skulle de annars bry sig att säga något överhuvudtaget? Det är ju inte så att de vill bli bästa kompis med mig, nej, de tyckte att min dotter var gorugeous!

Denna informationsfilm kommer att visas med start den 3:e oktober och rulla i cirka sex veckor.
Tv3, Tv6, Tv4, TV8, TV4+, Tv4 play kommer den visas på.
Eventuellt ska de visa på biografer med men det var inte bestämt ännu, under förhandling.

Japp! Nu vet ni! Kram!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart hon e duktig lillfisen...hon brås ju på mig hostelihost. Kul att det gick så bra!!! Jag har ju sagt till dig att du har världens lugnaste barn...(hur fan har du gjooooooort??)

Hoppas vi ses snart (vill ju ha E:s autograf INNAN hon blir känd o fisförnäm ;) )

Pusseliduss!!!

2011-09-06 @ 21:06:58
Postat av: mia

Ja,jag har ju oxså sagt att dina barn e dom lugnaste av dom lugnaste..Så därför undrar jag; VART FAAN HAR DU SNOTT DOM??? Du e ju inte SÅÅÅ lugn själv så man undrar ju liksom..;)

Skönt att det gick bra!!! Puss <3

2011-09-06 @ 22:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0