Tjolahopp! Lite svårt att slappna av har j...

Tjolahopp! Lite svårt att slappna av har jag allt. Ska upp 07:30 och fixa med att ta ut de förbannade hundgrindarna för att få plats med en otymplig barnvagn som är så jäkla klumpig och tung Det enda som är bra med den är att den är svart. Sämsta vagn ever! Nåja, E däremot har nyss käkat modersmjölksersättning och fortsätter sova som en liten bebis. (?!) Kanske för att hon är en, men vad vet jag mitt arma luder. Det uttrycket använder min make ibland och jag tycker det är hysteriskt roligt "Men vad vet jag mitt arma luder". Haha, ni hajar. Nåja, stor dag imorgon! Undra om man får träffa Hasse Aro. Faktiskt inte den första "kändisen" jag tänker på om jag skulle ha chansen att träffa någon kändis. Men han är säkert trevlig han med. E:s saker är så gott som packade. Måste koka vatten att ta med eftersom jag inte vet om vi kommer ha tillgång till kök. Det är 10-17 så det blir ju hela långa dagen. Tack, nu rev hon mig. Ligger i sängen och bloggar via mobilen. Rätt soft. E rullar tätt inpå och om hon skulle få så skulle hon sova på mig. Min lilla E, så liten men ändå så stor. 4 månader! Hon är bäst. Jag har tur jag, det har jag börjat förstå nu. Mina barn är lugna och snälla. Tack gode jag för det. Shit, ögonen slår ihop. Bäst att sluta, sov gott, det ska jag. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

Tack för de fina orden! De värmer ska du veta...



tråkigt att du inte är nöjd med vagnen... Men snart får du byta igen ;) kram

2011-09-06 @ 11:41:40
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: jannica

vagnen kanske inte va nåt för er märker jag.

2011-09-09 @ 11:21:00
Postat av: Eva

Nej den är rätt otymplig, nu till vintern lär den vara asbra men det är ingen sommarvagn precis. :)

2011-09-09 @ 21:48:34
URL: http://modefrizon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0