Att bajsa i en..

.. papperskorg.
När jag bodde hör i Stockholm "första gången", dvs för 6-7 år sedan så hände det en hysteriskt rolig sak.
Jag var på väg hem från jobbet med tuben och hoppade av vid "min" station. Ut springer en snubbe som verkar ha väldigt bråttom. Jag kan ju inte låta bli att kolla vart han tar vägen så jag vänder mig om och ser att han drar ner sina byxor och sätter sig i en papperskorg. Jag (som är så mogen) börjar gapskratta och klarar inte av att gå en enda meter. Jag bara står och kollar (ja, ett par meter bort, inte brevid) och skrattar. Jag skrattar inte ÅT honom, utan för siuationen som den stackars saten hamnade i. Men eftersom jag har bajshumor så höll jag på och dö av skratt.
"Bajsar han verkligen?!" - JA, det gör han! 
"Men i en papperskorg på perrongen? - JA, det gör han!
"Bland allt folk?" - JA, det gör han!

Det var hysteriskt roligt.

Har en annan story om en som bajsade i sin egen papperskorg, men det tar vi en annan gång.

Sov gott! // Love!

Kommentarer
Postat av: ida

den andra historian har jag hört om =) hahaha

2012-04-15 @ 17:26:21
Postat av: Eva

Har du?

Visste jag inte. :)

2012-04-15 @ 21:47:29
URL: http://modefrizon.blogg.se/
Postat av: Mia

Skitkul verkligen så länge det INTE drabbar mig;)

2012-04-15 @ 21:51:12
Postat av: Tant V

Hahah,skitkul jue! Vet oxå en som bajsade i sin papperskorg hemma. Kan tyvärr inte säga vem det var, men du känner henne/honom. Puss.

2012-04-16 @ 16:03:54
URL: http://vickepicke.blogg.se/
Postat av: Tant V

Hahah,skitkul jue! Vet oxå en som bajsade i sin papperskorg hemma. Kan tyvärr inte säga vem det var, men du känner henne/honom. Puss.

2012-04-16 @ 16:04:01
URL: http://vickepicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0