Trassligt.

Jag har försökt att blogga via mobilen men har nu insett att något är fel.
Kommer bara upp en rubrik om ett sms och sen ingenting mer.
Har mailat kundhjälp så vi får se om de kan komma underfull med vad som kan ha hänt.
Trassligt.

Nåja, nog om det.
Häromdagen fick jag besked från försäkringskassan att endast 1/4 av min mammapeng kommer att utbetalas.
Varför? För att DE har råkat göra fel. Suck. Självklart kan det hända men det händer för ofta och om det skulle vara kunden som råkar göra fel eller missa något då blir man nästan av med allting. MEN.. detta fick upp ögonen på mig.  Jag har nu två nya affärsideèr varav den ena är lite klurigare än den andra och jag skulle behöva lite hjälp där för att kunna få igång någonting. Därför ger jag mig på den andra. Först.
Ska bli spännande. Lyckas jag inte så gör jag inte det men då har jag i alla fall provat.

På fredag, nästa vecka, åker vi till Småland. Till näst äldsta storasyster i Växjö.
Ska bli mysigt och maken ska med den här gången så då kan det inte bli bättre.
Jag kommer inte vilja åka därifrån!

Det som händer just nu, det är fantastiskt.
Jag hoppas allt går bra och att jag snart kan avslöja den hemlisen.
Om cirka en månad. Jag har de finaste man kan ha i livet.
En fin familj, och en ännu större familj utanför den lilla i mitt hem.
Jag älskar er alla så otroligt mycket och jag har fått en lite annan syn på saker och ting.
Det känns otroligt bra och man mår så mycket bättre.

Nåja.

Nu har lilla stumpan krypit bort, dags att leta.

Love!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Sötaste syster yster vad jag saknar er...Ser fram mot nästa helg så mkt!!!Vet inte ens om jag kommer tillåta ATT ni åker hem...så förvänta dig inte för mkt nu!!!Puss o kram o jag älskar dig!!!!

2012-01-26 @ 21:05:12
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

de är superfina! gillar ju som sagt vitt :) de är finast!



skönt att du mår bättre! Sånt är alltid härligt att höra. tack för dina alltid lika fina ord!

varma kramar till dig<3

2012-02-10 @ 23:24:15
URL: http://evelina84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0