Japp, nu har jag bestämt mig. Helgen som ...

Japp, nu har jag bestämt mig. Helgen som var så var vi nere i Hultsfred och hälsade på familj och vänner. Jag träffade givetvis min äldsta syster, som för övrigt är anledningen till just det här inlägget, och hon har gått ner i vikt på det bästa sättet man kan, enligt mig. Viktväktarna. Hon var så jädrans fin, slank och i form. Enligt henne själv så hade hon ju ringar att greppa vid magen men man ser alltid sig själv på ett sätt, som alltså inte andra gör. Mia är duktig och jag ska banne mig vara lika duktig som henne, I Can Do it! Tack Mia, för att du är så duktig och för inspirationen jag fick i helgen! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0