Helt plötsligt..

.. slog deppigheten ner i mig. Som en blixt från ingenstans.
Därför åt jag alldeles för mycket ikväll, men får dra av det från veckobonusen som man har på 49 poäng. Men ändå, jag vill ju inte ha det där ätbeteendet hur det än faller sig. Det ska bort, bort, bort. Jag vet vad det beror på men kan inte göra något åt saken. Det är inte jag som har problem med vissa saker, men det tar såklart på en. Det.. "#¤%&/()=)(/&% <-- känslor. Nu känns det bättre.

Nåja, alldeles för mätt och äcklad men nu går jag och kryper ner brevid Melvin som sussar så gott. Ska ta och läsa lite till Master Chef börjar.
 
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Luffi Crew

Vet hur det är :/ Och sedan när man sitter där och avskyr sig själv för att man ätit alldeles för mycket och fel mat så tröstäter man för tröstätandet!

Du skriver väldigt intressant och du har en jättefin blogg!

2012-10-18 @ 18:45:44
URL: http://huvudbloggen.luffi.se
Postat av: bella davis

hej goding!:) allt bra med dig?? Kramar

2012-10-20 @ 22:49:22
URL: http://belladavis.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0