Normalt va..

.. att glömma att det är måndag. Känns som en söndag idag.
Få se nu, är det några måsten idag? *funderar* Ja, eller jo, Ella ska ju på sin första inskolning på två timmar. Det är klart vi ska gå dit och checka läget bland nya kompisarna. Joel slapp gå dit idag, han vill ju inte ändå så ledsen blev han inte. Kan ni tänka er att barnen sov till strax innan 09? Kan knappt jag!

Idag bränner det minsann "down there", haha, kommer bebisen nu?
Ja, syster, mycket tyder på att det är Melvin som kommer, så tack för att du valde just det.. :)
Nu är man kanske inte helt hundra men vi får se när han kommer ut. OM han kommer ut.

Idag skiner solen och det känns ändå rätt härligt att leva. Ja, inte för att det inte brukar kännas som att det inte vore det men ja, solen gör sin lilla del. (Hur blev den meningen?) Ja, ni fattar, jag är alltså inte trött på livet. ;)
Låååångt därifrån. 

Natten för S & B gick bra, hörde när de sprang i hjulet, maken fixade med olja så blev det tyst. Sen imorse så hörde jag att  The killer var vid buren och tyckte att de kunde leka med hans leksaksbilar. NEJ, de blev inte överkörda, inte ens lite, utan han lekte på buren, ett fasligt liv, så inte igen Joel.. okej mamma. Bra.

Förresten, tror ni vi kom ner till förrådet igår kväll?
N E J !
Försöker idag igen..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, jag kan tänka mig hur du kommer att se ut om några månader ifall han väljer att stanna kvar där inne!!! För att inte tala om några år (AJ!!!). Här saknar vi dig, men är SÅ glad att du har börjat uppdatera bloggen igen. Love, sis!!!

2012-09-04 @ 14:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0