Nu är det igång..



Precis, ViktVäktarna, det är nu igång.
Till frukost åt jag råggröt med osockrade hallon. Förvånansvärt gott, mycket bättre än sliskig havregrynsgröt.
Har ett antal poäng nu kvar, 10, eftersom jag drog och handlade när jag lämnat barnen på förskolan imorse. (Glömde äta frukost alltså..) Så nu ska jag snart äta ägg på knäckebröd. Ett par stycken.. :D
Jim var hemma med mini och det var underbart att handla helt ensam. Men.. det är inte lätt att sätta sig in i det här fort måste jag säga, en djungel!

Nä, Melle har så ont i magen så jag måste sluta. :/
Blev en snabbis..

Hej svejs..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heja heja!!! Du är så BRA Eva J!!!!!!

2012-09-30 @ 21:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0